četrtek, 8. marec 2018

Mavrični voščilnici

Tokratni izziv Ko me inspirira je namenjen mavrici in mavričnemu ustvarjanju. Jaz sem se tokrat v celoti posvetila izdelkom Najlepšega para in izdelala dve voščilnici na temo mavrice.








Vsi uporabljeni pripomočki so iz trgovine Najlepši par, zato lepim v galerijo meseca marca in na izziv Ko me inspirira.

10 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Danes pa je pri tebi pisano. :-) Čudovito cvetoči mavrični voščilnici si izdelala. Zelo sta mi všeč. :-)

Ne-Ja pravi ...

Fantastično mavrično svetje si nam pokazala. Lep dan žena :).

Zvonka pravi ...

Krasni mavrični voščilnici, čudovite barve.

Goga pravi ...

Lepe mavrične voščilnice. Prva z odtisnejnimi rožami je fantastična<3 <3
Lp

Biljana pravi ...

Super lepi mavrični voščilnici.

Valerija pravi ...

Zelo lepi voščilnici. Na zelo domiseln način si na voščilnici prinesla mavrico.

vilinke pravi ...

Pričarala si mavrico na tvojih voščilnicah, bravo.
LP Vilinke

Vladuška pravi ...

Kako fajn si mavrično ustvarjala. Sploh prva me je navdušila, ko si mavrične cvetove tako lepo oblikovala v venček.

Tina pravi ...

Hali, tvoj mavriči venček mi je čista poezija...tako lepo si uporabila male in večje štampiljke. Na drugi pa mi je maskiranje za napis tudi čista desetka.

SaraS pravi ...

Čudovito cvetoč mavrični venček. Res lepo postavljeno in dobro izbrane barve. :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca