četrtek, 15. marec 2018

Alkoholni inki in steklo

Mojca je s svojimi objavami nakita, ki ga je naredila s pomočjo alkoholnih tušev, kriva, da sem se lotila tudi jaz.Že kar nekaj časa nazaj sem podobno tehniko uporabljala na fimo masi.


Fotografiranje je prav poseben izziv :-)




Broške



In en komplet nakita


6 komentarjev:

Marija pravi ...

Vau, krasne. Posebna pohvala pa tudi za fotografiranje.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Oh kako je to fino, da se lahko zgovarjamo na druge, ki prevzamejo v celoti krivdo nase:-)).....Fantastične stvari si naredila in jaaaa, res je užitek packat, ker je vsak izdelek tako unikaten in kombinacij nešteto. Te bom pa jaz izkoristila, da mi razložiš alkoholne inke , ki si jih uporabila s fimo maso...ko se bom lotila, te kliknem, ker mi ni prav nič jasno, kako se jih uporablja.

Biljana pravi ...

Prav posebni so.

Ne-Ja pravi ...

Noro všeč vsak posebej :)

oldpunca pravi ...

Fantastične vzorce si ustvarila. In za vse je kriva Mojca. :-)))

Vladuška pravi ...

Odlično tole izpade.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca