nedelja, 25. februar 2018

Škatlica presenečenja za rojstni dan

Za gospodiča pri tridesetih, ki se ukvarja z industrijsko transportno tehniko.
Uf težak izziv, ampak potem sem se spomnila na embosirano srajčko - pločevina in nekaj orodja sem tudi našla med nožki. Sestavila sem jo potem takole...






 







Orodje sem zložila v kovinski kovček ;-)



Danes je nedelja, ne delajte preveč, raje se malce razvajajte :-)







7 komentarjev:

Goga pravi ...

Tole je bil pa kar trd oreh, ampak ti di ga razbila z odliko. Zelo lepa škatlica za moškega. Super, ravno prav okrašena.
Lepo nedeljo tudi tebi ❤

AndrejaM pravi ...

Dobro si se znašla pri zelo zahtevnem izzivu, učinek pločevine je fantastičen!

Marija pravi ...

Včasih je res težko najti idejo...še posebno za moške. Ti si se super znašla in izdelala krasno škatlico.

Helena pravi ...

Izziv opravljen s 5+. Odlično si se znašla in naredila enkratno škatlico.

Valerija pravi ...

Uau, fantastična škatlica. Videz te pločevine je enkraten... Super!

oldpunca pravi ...

Pri takšnem izzivu bi pa jaz odpovedala na celi fronti. :-) Krasno škatlico presenečenja si izdelala.

Vladuška pravi ...

Super je, res prava moška.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca